وبلاگ سایت
هدف مؤسسین رهیار از بدو تأسیس این بوده که با سازماندهی و استقرار سیستمها و روشهای نوین در رهیار از جمله طراحی و استقرار نظام برنامهریزی استراتژیک، نظام مدیریت فرایندهای سازمانی مبتنی بر استانداردهای مدیریت کیفیت و طراحی و استقرار فرایندها و فعالیتهای آموزشی براساس الزامات مدل مدرسهی کیفی، دانش و تجارب خود را در قالب یک الگوی موفق از آموزش و پرورش نوین، علمی و فناورانه به سایر نهادهای حوزهی آموزش انتقال دهند.
آکادمی رهیار برا ی انتقال تجربیات فوق راهاندازی گردید تا با آموزش و توانمندسازی معلمان، پژوهش و توسعه، پایبندی و تعهد به مسئولیت اجتماعی خدماتی را ارائه میدهد.
برای ورود به لینک پرداخت کلیک کنید.
«کاشت-داشت-برداشت»
شمارهی چهارم
- انگیزهها از کجا می آیند؟
- آیا عوامل بیرونی میتوانند انگیزهبخش باشند؟
- نقش معلم، مدرسه و ساختار کلاس درس در انگیزهمندی یا بیانگیزگی دانشآموزان چیست؟
- دکتر علی صاحبی
دکتری روانشناسی بالینی، فوق تخصص اختلالات وسواس
مربی ارشد و عضو هیأت علمی موسسه بینالمللی ویلیام گلسر
«کاشت-داشت-برداشت»
شمارهی دوم
با حضور:
- حسام حسینزاده
دانشآموختۀ جامعهشناسی از دانشگاه تهران
عضو کمیتۀ تحقیقاتی جامعهشناسی آموزش
یک سال سابقهی تدریس پنج سال اخیر در دبستان،
مدرس رسمی آموزش خانواده و فرزندپروری انجمن روانشناسی تربیتی ایران مبتنی بر نظریۀ انتخاب
(شمارهی دوم از مجموعه وبینارهای آموزشی رایگان آکادمی رهیار و فیلیمومدرسه)
«کاشت-داشت-برداشت»
شمارهی اول
با حضور:
شمارهی اول از مجموعه وبینارهای آموزشی رایگان آکادمی رهیار و فیلیمومدرسه برای معلمان؛️